Săptămânal editat de:SC IMPACT PRESS SRLAdresa: Rm. Valcea, Calea lui Traian, Nr. 125, Bl. Socom, Et. 1. Cam. 6Telefon: 0374001137 sau0350719998Fax: 0350814380 E-mail:office@radicalonline.inforadicaldevalcea@gmail.com
Editor coordonator:Carla VASILESCUSecretar general de redacţie:Irina RîpanRedacţia:Lucian AVRAM, Ilinca Neagoe, Meedea Marinescu
Layout si web:Lucian Avram avram_lucian@yahoo.com
Fiecare munceşte din motivele sale. Motivele pot fi extrem de personale. De la nevoia de a supravieţui la necesitatea de a fi util şi de a-ţi demonstra valoarea. De la motivaţii morale la necesitatea de a-ţi îmbunătăţi calitatea vieţii. Iată ce spun ultimele studii despre ce-şi doresc oamenii de la muncă, despre raţionamentul (sistemul) pe care se bazează necesitatea de a munci.
Unii pur şi simplu îşi iubesc munca, alţii găsesc în muncă împlinirea şi mulţumirea de sine pe care nu au reuşit să o ...
Un secret folosit de americani spune că „Cine menţionează primul o sumă, pierde!“ Ce vrea să spună acest lucru? Se ştie că, atât în cazul negocierilor de început, de la angajare, cât şi după aceea, doreşti să obţii cât mai mult şi, în acelaşi timp, te temi şi de un refuz. Pe deasupra nici nu trebuie să vii tu cu ideea! Cum poţi să ceri o mărire de salariu fără să fii tu primul care aduce acest lucru în discuţie?Iată, deci, ...
O concediere este fără doar şi poate traumatizantă. Fie că te consideri vinovat şi îţi pierzi încrederea în tine, fie că eşti furios şi îţi acuzi şefii, consecinţele pe termen lung pot fi grave. Cei care ajung în situaţia de a fi concediaţi de mai multe ori consideră că e vinovat sistemul sau că e o problemă de care nu au cum să scape. Pentru a preveni ca astfel de situaţii să se mai repete, trebuie, mai întâi, să stabileşti dacă ai fost concediat datorită personalităţii tale sau da ...
În literatura de specialitate se pot identifica două seturi de factori de motivare - unii care generează sentimente pozitive referitoare la postul ocupat şi alţii care induc sentimente şi, deci, reacţii negative.Principalii factori de insatisfacţie sunt consideraţi următorii:- Politica, administrarea şi managementul companiei;- Procedurile de control;- Statutul individual pe care îl conferă o anumită poziţie în companie;- Venitul salariatului (salariul şi alte avantaje materiale);- Siguranţa postului;- Impactul serviciului ...
Majoritatea întrebărilor incomode de la interviu sunt generate de ceea ce se găseşte în CV-ul tău. După cum ai observat, de cele mai multe ori, intervievatorul îţi răsfoieşte CV-ul şi cere lămuriri asupra celor scrise acolo. În cadrul unui interviu de angajare important, “De ce atât de multe joburi într-o perioadă scurtă de timp?” şi “De ce o pauză atât de lungă?”, nu sunt întrebări pe care ţi-ai dori să le auzi, mai ales dacă detaliile sunt sângeroase. De ce te-ar ...
Conform legii în vigoare o societate care are mai puţin de 21 de angajaţi trebuie să asigure cursuri de pregătire profesională o dată la trei ani. În cazul în care numărul salariaţilor săi depăşeşte 21, compania trebuie să asigure aceste cursuri o dată la doi ani. Însă această „regulă”, din păcate, nu prea este respectată din diferite motive. Foarte mulţi dintre manageri consideră că aceste cursuri nu sunt altceva dec&aci ...
Managerii sunt inclinaţi să creadă că pachetul salarial, planul coerent de gestionare a carierei şi sistemul de evaluare a performantei şi recompensarea sa materială sunt singurele elemente cruciale în motivarea angajatului. Construirea relaţiei superior - subordonat pornind de la principiul eficienţei poate fi considerat un ''defect profesional'' al managerului, dat fiind că misiunea lui este asigurarea eficienţei echipei, a departamentului, a sucursalei sau a întregii firme.
În ultimii ani din ce în ce mai multe companii apelează la aşa-numitele programe de “dezvoltarea echipei”. De ce se manifestă acest fenomen? Să ne oprim o clipă atenţia asupra modificărilor survenite în mentalitatea consumatorilor de astfel de programe. Ce mutaţii au survenit în comportamentul organizaţiilor astfel încât să justifice actuala tendinţă?Relativ recent, companiile au înţeles că diferenţa între o poziţie de top şi una de pluton rezidă şi în climatul organizaţional din firmă ...
MKPortal M1.1 Rc1 ©2003-2005 All rights reservedPagina generata in 0.57505 secunde cu 20 queries