• Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998• Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998 • Anul III • Nr. 103 • Saptamana 29 decembrie 2007 - 4 ianuarie 2008 • Telefon: 0350719998
Stiri

Radical de Valcea->Utile   
Motivaţie vs. succes

 Motivaţie vs. succes

Fiecare munceşte din motivele sale. Motivele pot fi extrem de personale. De la nevoia de a supravieţui la necesitatea de a fi util şi de a-ţi demonstra valoarea. De la motivaţii morale la necesitatea de a-ţi îmbunătăţi calitatea vieţii. Iată ce spun ultimele studii despre ce-şi doresc oamenii de la muncă, despre raţionamentul (sistemul) pe care se bazează necesitatea de a munci.

Munca şi banii

Unii pur şi simplu îşi iubesc munca, alţii găsesc în muncă împlinirea şi mulţumirea de sine pe care nu au reuşit să o ...


by radical, Marti, 11 Decembrie 2007 07:45, Comentarii(0), citeste tot
Cine vorbeşte primul de bani, pierde!

 Din secretele negocierii salariului,

Cine vorbeşte primul de bani, pierde!

Un secret folosit de americani spune că „Cine menţionează primul o sumă, pierde!“ Ce vrea să spună acest lucru? Se ştie că, atât în cazul negocierilor de început, de la angajare, cât şi după aceea, doreşti să obţii cât mai mult şi, în acelaşi timp, te temi şi de un refuz. Pe deasupra nici nu trebuie să vii tu cu ideea! Cum poţi să ceri o mărire de salariu fără să fii tu primul care aduce acest lucru în discuţie?
Iată, deci, ...


by radical, Marti, 04 Decembrie 2007 07:02, Comentarii(0), citeste tot
Concedierea: vina ta sau vina lui?

 Concedierea: vina ta sau vina lui?

O concediere este fără doar şi poate traumatizantă. Fie că te consideri vinovat şi îţi pierzi încrederea în tine, fie că eşti furios şi îţi acuzi şefii, consecinţele pe termen lung pot fi grave. Cei care ajung în situaţia de a fi concediaţi de mai multe ori consideră că e vinovat sistemul sau că e o problemă de care nu au cum să scape. Pentru a preveni ca astfel de situaţii să se mai repete, trebuie, mai întâi, să stabileşti dacă ai fost concediat datorită personalităţii tale sau da ...


by radical, Marti, 27 Noiembrie 2007 12:59, Comentarii(0), citeste tot
Factori demotivanţi pentru angajaţi

 Factori demotivanţi pentru angajaţi

În literatura de specialitate se pot identifica două seturi de factori de motivare - unii care generează sentimente pozitive referitoare la postul ocupat şi alţii care induc sentimente şi, deci, reacţii negative.
Principalii factori de insatisfacţie sunt consideraţi următorii:
- Politica, administrarea şi managementul companiei;
- Procedurile de control;
- Statutul individual pe care îl conferă o anumită poziţie în companie;
- Venitul salariatului (salariul şi alte avantaje materiale);
- Siguranţa postului;
- Impactul serviciului ...


by radical, Marti, 20 Noiembrie 2007 09:08, Comentarii(0), citeste tot
CV-ul - Cum ÃŪţi pui singur beţe ÃŪn roată

 CV-ul - Cum îţi pui singur beţe în roată

Majoritatea întrebărilor incomode de la interviu sunt generate de ceea ce se găseşte în CV-ul tău. După cum ai observat, de cele mai multe ori, intervievatorul îţi răsfoieşte CV-ul şi cere lămuriri asupra celor scrise acolo. În cadrul unui interviu de angajare important, “De ce atât de multe joburi într-o perioadă scurtă de timp?” şi “De ce o pauză atât de lungă?”, nu sunt întrebări pe care ţi-ai dori să le auzi, mai ales dacă detaliile sunt sângeroase. De ce te-ar ...


by radical, Marti, 13 Noiembrie 2007 10:19, Comentarii(0), citeste tot
Motivarea angajatului vs performanţa afacerii

 Dezvoltarea profesională în cadrul organizaţiei


Motivarea angajatului vs performanţa afacerii

Conform legii în vigoare o societate care are mai puţin de 21 de angajaţi trebuie să asigure cursuri de pregătire profesională o dată la trei ani. În cazul în care numărul salariaţilor săi depăşeşte 21, compania trebuie să asigure aceste cursuri o dată la doi ani. Însă această „regulă”, din păcate, nu prea este respectată din diferite motive. Foarte mulţi dintre manageri consideră că aceste cursuri nu sunt altceva dec&aci ...


by radical, Duminica, 11 Noiembrie 2007 17:39, Comentarii(0), citeste tot
Un alt fel de a motiva angajaţii

 Spune o vorbă bună din când în când!

Un alt fel de a motiva angajaţii

Managerii sunt inclinaţi să creadă că pachetul salarial, planul coerent de gestionare a carierei şi sistemul de evaluare a performantei şi recompensarea sa materială sunt singurele elemente cruciale în motivarea angajatului. Construirea relaţiei superior - subordonat pornind de la principiul eficienţei poate fi considerat un ''defect profesional'' al managerului, dat fiind că misiunea lui este asigurarea eficienţei echipei, a departamentului, a sucursalei sau a întregii firme.


by radical, Duminica, 11 Noiembrie 2007 17:37, Comentarii(0), citeste tot
Team building: de la moft la necesitate

 Team building: de la moft la necesitate

În ultimii ani din ce în ce mai multe companii apelează la aşa-numitele programe de “dezvoltarea echipei”. De ce se manifestă acest fenomen? Să ne oprim o clipă atenţia asupra modificărilor survenite în mentalitatea consumatorilor de astfel de programe. Ce mutaţii au survenit în comportamentul organizaţiilor astfel încât să justifice actuala tendinţă?
Relativ recent, companiile au înţeles că diferenţa între o poziţie de top şi una de pluton rezidă şi în climatul organizaţional din firmă ...


by radical, Duminica, 11 Noiembrie 2007 17:36, Comentarii(0), citeste tot
 


MKPNews ©2004-2005 All rights reserved
 



Instalare si configurare Lucian Avram - avram_lucian@yahoo.com
Continutul acestui site: texte, imagini, audio si video sunt protejate prin dreptul de autor.
Copyright Đ 2005 SC Impact Press SRL


MKPortal M1.1 Rc1 ©2003-2005 All rights reserved
Pagina generata in 0.13275 secunde cu 20 queries